Przed wizytą w Klinikach Optegra przeprowadzamy z Pacjentami telefoniczną ankietę stanu zdrowia.
Jeśli stan zdrowia Pacjentów budzi najmniejsze wątpliwości przekładamy wizytę.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa Pacjentów i Pracowników Klinik ograniczyliśmy liczbę osób towarzyszących do niezbędnego minimum.
Tylko w wyjątkowych, zaakceptowanych przez Kierownictwo Kliniki przypadkach
nasi Pacjenci mogą przyjść pod opieką jednej osoby towarzyszącej.
Przed każdym wejściem do Kliniki, przy recepcji, w każdym gabinecie
i w częściach wspólnych umieściliśmy pojemniki z płynem dezynfekującym do rąk
Pacjenci zobowiązani są do dezynfekcji rąk po wejściu do kliniki/ do recepcji/ do gabinetu.
Każdy Pacjent po przybyciu do Kliniki otrzymuje nową maseczkę chirurgiczną.
Pracownik Kliniki dokonuje pomiaru temperatury ciała Pacjenta bezdotykowym termometrem.
Każdy Pacjent jest zobligowany do wypełnienia krótkiej ankiety epidemiologicznej.
Nasze poczekalnie przeorganizowaliśmy tak, aby zapewnić
bezpieczną i zalecaną odległość pomiędzy Pacjentami, czyli 2 m.
Personel został przeszkolony i przestrzega najwyższych
standardów bezpieczeństwa.
Zachęcamy naszych Pacjentów do realizowania płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, bankowości internetowej, aplikacji mobilnej.