Nowy numer magazynu Patient Experience Manager już dostępny – również z udziałem naszych ekspertów!

30 sierpnia 2025

Nowy numer magazynu Patient Experience Manager już dostępny – również z udziałem naszych ekspertów!
Czy dobra obsługa to dziś wystarczająco dużo?
Dlaczego pacjent nie zapamiętuje procedury – tylko emocje?
Jak zbudować system opieki, który daje nie tylko satysfakcję, ale i zaufanie na poziomie NPS ponad 90?
O tym wszystkim opowiadają w wyjątkowym wywiadzie nasi liderzy Patient Experience w Optegra:

  • Maria Mieleszko – Dyrektorka Klinik Optegra Wrocław
  • Krzysztof Płusa – Dyrektor Działu Obsługi Klienta i Customer Experience
  • Roman Arkusz – Dyrektor Kliniki Optegra Poznań

To rozmowa o wartościach, które przekładamy na praktykę. O detalach, które mają znaczenie. I o tym, że PX to nie dodatek – to fundament strategii.

 Przeczytaj w najnowszym numerze „Patient Experience Manager” – dostępnym w dwóch wersjach:

 Wersja papierowa: https://lnkd.in/dPwR9tiG

 E-wydanie: https://lnkd.in/dSansK_r

 Prenumerata: https://lnkd.in/dPYbk4t3

Zobacz również

więcej

Czy nasze codzienne nawyki – smartfony, komputery, długie czytanie – rzeczywiście pogarszają wzrok?

19 września 2025
Sprawdź w wywiadzie z dr n. med. Aleksandra Wlaź, specjalistką okulistyki i...
więcej

Krótkowzroczność – wyzwanie zdrowotne XXI wieku.

3 września 2025
Krótkowzroczność staje się jedną z najczęściej diagnozowanych wad wzroku na świecie...
więcej

Nowy numer magazynu Patient Experience Manager już dostępny – również z udziałem naszych ekspertów!

30 sierpnia 2025
Nowy numer magazynu Patient Experience Manager już dostępny – również z udziałem naszych...
więcej

Wzrok, który pracuje na sukces Twój i Twoich pracowników

13 sierpnia 2025
Zdrowy wzrok to fundament efektywnej pracy. Choć często pozostaje niezauważony, jest...
więcej

W TYCH ZAWODACH NIE MOŻNA NOSIĆ OKULARÓW

11 sierpnia 2025
Wzrok – jeden z naszych najcenniejszych zmysłów. Dzięki niemu odbieramy aż...