Banner

Szczególne środki bezpieczeństwa
w Klinikach Okulistycznych Optegra.

Przed wizytą w Klinikach Optegra przeprowadzamy z Pacjentami telefoniczną ankietę stanu zdrowia.
Jeśli stan zdrowia Pacjentów budzi najmniejsze wątpliwości przekładamy wizytę.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa Pacjentów i Pracowników Klinik ograniczyliśmy liczbę osób towarzyszących do niezbędnego minimum.
Tylko w wyjątkowych, zaakceptowanych przez Kierownictwo Kliniki przypadkach nasi Pacjenci mogą przyjść pod opieką jednej osoby towarzyszącej.
Przed każdym wejściem do Kliniki, przy recepcji, w każdym gabinecie i w częściach wspólnych umieściliśmy pojemniki z płynem dezynfekującym do rąk.
Pacjenci zobowiązani są do dezynfekcji rąk po wejściu do kliniki/ do recepcji/ do gabinetu.
Każdy Pacjent po przybyciu do Kliniki otrzymuje nową maseczkę chirurgiczną.
Pracownik Kliniki dokonuje pomiaru temperatury ciała Pacjenta bezdotykowym termometrem.
Każdy Pacjent jest zobligowany do wypełnienia krótkiej ankiety epidemiologicznej.
Nasze poczekalnie przeorganizowaliśmy tak, aby zapewnić bezpieczną i zalecaną odległość pomiędzy Pacjentami, czyli 2 m.
Personel został przeszkolony i przestrzega najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Zachęcamy naszych Pacjentów do realizowania płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, bankowości internetowej, aplikacji mobilnej.

Sprawdź dostępne terminy:

Przed każdym zabiegiem wykonujemy badanie kwalifikacyjne, które pozwala określić rodzaj i stopień wady, oraz możliwość przeprowadzenia zabiegu.

Więcej informacji pod numerem:
222 426 260

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 20:00

pixel